SALES ACADEMY

Skuteczny handlowiec

   

Rola handlowca nie ogranicza się, tylko do spraw czysto formalnych i umiejętnego zaprezentowania produktu, ale przede wszystkim do odczytania i zadbania o potrzeby konsumenta. 70% decyzji zakupowych klienci podejmują w oparciu o to, jak są traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na cechach produktu.

 

 Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży. Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta. Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji.

 

STAŃ SIĘ SKUTECZNYM HANDLOWCEM – DZIĘKI NAM TO MOŻLIWE !

 

PROGRAM

1. PODSTAWY KOMUNIKACJI

  • Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna
  • Proces komunikacji z klientem
  • Fakty i interpretacje
  • Emocje, a procesy zakupowe

2. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

  • U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta
  • Kiedy klient zrywa współpracę - motywy
  • Na co zwracają uwagę klienci?

3. UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA

  • Unikanie negatywnych wypowiedzi
  • Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań
  • Efektywne słuchanie

4. PRZEWAGI KONKURENCYJNE

  • W poszukiwaniu argumentów
  • 4 ASY sprzedawcy
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy

5. ANALIZA SPRZEDAŻY

  • Powody wyboru mojej oferty
  • Na co zwracać uwagę?
  • Badanie satysfakcji

6. WARSZTAT SKUTECZNEGO HANDLOWCA

  • Zastosowanie języka korzyści

7. CENA CZYNI CUDA?

  • Kiedy klient wybiera niższą cenę?
  • Konkurencja to nie problem
  • Obrona ceny

8. OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA

  • Jak radzić sobie z obiekcjami
  • Reakcje na wymówki klienta
  • Kontraktowanie i finalizowanie transakcji

9. SCENARIUSZE SPRZEDAŻOWE

  • Scenki podsumowujące szkolenie i wykorzystujące poznaną wiedzę
  • Analiza i wnioski - co można było zrobić lepiej?

 

Po szkoleniu Uczestnik nabędzie i poszerzy wiedzę z zakresu:

  • skuteczności komunikacji i jej znaczenia w budowaniu sprawności interpersonalnej,
  • pozna skuteczny model sprzedażowy,
  • pozna efektywne narzędzia wpływu w procesie sprzedaży,
  • prezentacji oferty na podstawie analizy potrzeb,
  • rozpoznawania ukrytych potrzeb Klienta i jego motywacji do zakupu,
  • efektywnej prezentacji sprzedażowej,
  • skutecznego zamykania sprzedaży,
  • radzenia sobie z obiekcjami klienta.
      

FORMA SZKOLENIA

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową w formie praktycznych warsztatów metodą Cyklu Kolba opartą na aktywizacji uczestników szkolenia zgodną z metodą poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną.

CZAS

2 dni szkoleniowe

 

TRENER

PIOTR JANKOWSKI 

 

Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener STRUCTOGRAM® Training System - metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną,  wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykładowca na wyższych uczelniach, prelegent na seminariach biznesowych. Specjalizacje to sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, kompetencje osobiste i interpersonalne . Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi i sprzedaży zebrane z 21 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności. Znajomość praktyczna zagadnień związanych z franchisingiem, czy network marketingiem. Przez 13 lat zarządzał zespołami sprzedażowymi w branży finansowej,gdzie odpowiadał za rekrutację, coaching, wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Prowadził swoją placówkę franczyzową jednego z banków. Specjalizuje się w projektach rozwojowych, które mają na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji w obszarach: aktywnej sprzedaży (B2B, B2C), zarządzania zespołami, oraz zwiększania efektywności osobistej.
Twórca Expertio - organizacji zrzeszającej przedsiębiorców, która łączy biznes z rozwojem osobistym. Organizuje i prowadzi cykliczne spotkania dla osób rozwijających swoje firmy, pracuje z wykorzystaniem metodologii mastermind. Członek Stowarzyszenia Polish Society for Training & Development.

 Autor książek :
„Radość sprzedaży. Gotowa strategia skutecznego handlowca”,
„Alfabet zmian. Jak skutecznie osiągać swoje cele na drodze życia i biznesu”.
Współautor poradnika:
„Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność.” 

 

 

 

 

 

 

Zapraszamy do udziału w kursie!

 

Szczegółowych informacji udzielimy Państwu pod numerem telefonu:

kom. 515-577-306 lub 515-577-308

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Przedstawiony program dotyczy szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń dedykowanych nasze programy szkoleniowe są dopasowane do specyficznych potrzeb klienta.

 

Centrum Szkoleniowe edu4U

Gwarantujemy profesjonalne rozwiązania szkoleniowe, coachingowe oraz eventowe. 

Naszą misją jest skuteczność i kompleksowość oferty. Gwarantujemy rozwój Twojego potencjału oraz Twojej firmy. Jesteśmy dla Ciebie!

Kontakt

Centrum Szkoleniowe edu4U

ul. Zwycięstwa 126

75-614 Koszalin

E-mail: biuro@edu4u.info.pl

Telefon: 515-577- 306 , 515-577- 308

Szukaj